Kom igång

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Hanna - 8 maj 2011 19:16

Vilken härlig dag. Jag hoppas verkligen att alla Fitnessfightare, och alla andra också, har haft en underbar dag, perfekt för träning. En söndag med tid och möjlighet att ge det där lilla extra i träningen och samla energi inför en ny vecka. För mig startade dagen med yoghurtfrukost. Lite kanel i vanlig naturell yoghurt lyxar till det lite och det blir riktigt gott. Sedan blev det en löparrunda, men fy 17 vad det va varm. Tror jag skulle kunnat dricka en hel sjö med vatten efteråt....Hade bokat av mig från combaten, men var rastlös så gick dit ändå. Och tur va väl det, för instruktörerna hade satt ihop ett pass med 10 gamla låtar, och det var hur kul som helst. DET gav verkligen energi!



                                                 

                  Nytt träningslinne som jag invigde i dagens jogg! Träningen blir                                               roligare med fina kläder :P

Ovido - Quiz & Flashcards