Kom igång

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Hanna - 10 maj 2011 19:35

Nu är snart den tionde dagen av Fitnessfighten passerad. 66% av tävlingen återstår. Men det är mer än en tävling som bara pågår under en månad. Visst hade alla vi som deltagit kunnat äta minimalt med mat och kunnat gå ner ännu mer i vikt. Men vad är det som troligtvis händer då? Jo, risken att gå upp i vikt igen är stor när de gamla rutinerna återupptas. Det är därför som jag tror att det schema som vi fått är upplagt efter den principen att vi även efter månadens slut ska känna driv och vilja att fortsätta, fastän själva tävlingen är slut. Du kan alltid forsätta att tävla mot dig själv!


Tiden på Vårruset, 5 km, som jag sprang igår blev 22 min 30 sek. Hade kunnat pressa tiden mer men det var inte det lättaste att sicksacka sig emellan vissa tanter som mot all förmodan ställt sig i första start gruppen...Men om jag orkar hålla samma tempo den 21:a, på Göteborgsvarvet, ja då är jag nöjd! :)

Skapa flashcards