Kom igång

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Hanna - 22 maj 2011 17:33

Nu är det inte många dagar kvar. Alla som är med och fightar fortfarande är super duktiga, kämpa på den sista vecka + lite mer! :)


Jag sitter nu i soffan och pustar ut. Har haft en fantastisk helg. En kompis från Stockholm har varit på besök och för femte året i rad sprang vi Göteborgsvarvet. Så måste erkänna att jag slarvat lite med fustra träningen i helgen, men de sista dagarna ska jag ge allt jag kan plus lite till. 


Vädret igår var helt perfekt, uppehåll och lagom varmt. Inte alls som förra året då det var på tok alldeles för varm för att springa 21 kilometer egentligen. Efter drygt 5 kilometer, när Älvsborgsbron passerats var jag nog som mest trött, trodde aldrig att Götaälvbron skulle komma. Men till slut så sprang jag där på Avenyn och hade bara några kilometer kvar innan mål, och kämpade på så gott jag kunde. Och det lönade sig. Jag nådde dock inte min mål tid, men förbättrade tiden från förra året med 8 minuter, inte så dumt iallafall...slutttiden blev 1:53.

Ovido - Quiz & Flashcards