Kom igång

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Dag 30 av 30!

Av Hanna - 30 maj 2011 18:49

Idag är det sista dagen på Fitnessfighten (den här perioden). Men det betyder inte att fighten mot beach 2011, toppformen till jul eller strävan efter att komma i de där jeansen som är så snygga är slut. Nej, tvärtom har månaden med Fitnessfighten varit startskottet till någonting mer långvarigt, en livsstil. Varje dag ska inte hållas med strikt matschema, om man inte vill det så klart, men jag tänker köra på det så gott det går, med vissa undantag. Detta för att jag vet och märker att min kropp mår bra av det. Speciellt att skära ner på kolhydraterna som exempelvis bröd. Alla kolisar kan jag inte ta bort, då försvinner även orken och träningen blir lidande. Nu är det bara att ge 100 %, varför vänta tills imorgon om du kan göra det idag? :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 15 januari 2012 17:56

Vi är nästan exakt på mitten av januari och många börjar ge upp sitt nyårslöfte, och vad va det jag sa...nyårslöften håller sällan. Därför ska ni se dem som ett löfte för er själva inte för att det är nytt år.   Jag har lyckats att hålla vad jag ...

Av Hanna - 13 januari 2012 20:21

Ännu en arbetsvecka är förbi. Hur har det gått med träningen? Själv har jag kännt mig lite lat, men jag har ändå kommit igång och kört ett pass varje dag vilket till stor del är min sambos förtjänst, tack för det :) Även om det kan vara segt och det ...

Av Hanna - 10 januari 2012 18:44

Den tionde januari idag och det är säkert många som är i fullgång med sitt nyårslöfte, att träna mer. Jag hoppas verkligen att det går bra för er och att ni inte endast låter det vara ett nyårslöfte utan blir en livsstil. Det behöver inte vara extrem...

Av Hanna - 2 januari 2012 20:16

Idag har jag avverkat årets första träningspass. Det blev ett dubbelpass, med kondition följt av BodyCombat. En finfin kombination av först ensamträning där jag själv kan bestämma tempot och sedan en rolig timme tillsammans med andra tränings glada p...

Av Hanna - 1 januari 2012 19:15

Okej kära vänner och alla andra. Tänk efter hur år 2011 varit och fundera på vad ni kunde gjort bättre. Jag är säker på att det finns något som ni velat göra annorlunda eller kanske något som ni länge velat göra men som inte blivit av. Jag är inte så...

Skapa flashcards