Kom igång

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna - 16 september 2011 13:29

Ja, snart är det dags för årets upplaga av Tjurruset. Det blir tredje året i rad som jag springer och av någon konstig anledning ser jag framemot den tuffa banan. För er som inte är bekanta med loppet så är Tjurruset ett terränglopp på en mil som anordnats i Stockholm varje höst sedan 1998. Plats för loppet ändras varje år vilket gör det mer spännande och utmanande. Terrängen är tuff. Grus och skogsvägar blandat med branta stigar och gyttjiga diken som måste passeras. Kommer ihåg på ett ställe förra året där jag var oerhört glad att jag inte var några centimeter kortare för då hade gyttjan fint täckt hela mig hehe. Gå gärna in på http://www.tjurruset.se och läs mer och anmäl er till nästa år så klart!


Känner dock att jag behöver komma igång mer med träningen för att bli nöjd med tiden på loppet. Men om jag bara ger mig tusan på det blir det inga problem. Nu blir det träning till 110% som gäller!


http://www.youtube.com/watch?v=f-DBuITLkxk&feature=related

Kolla in tjejen med lila hårband 0,17 sek in i klippet :P

Skapa flashcards