Kom igång

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Hanna - 13 januari 2012 20:21

Ännu en arbetsvecka är förbi. Hur har det gått med träningen? Själv har jag kännt mig lite lat, men jag har ändå kommit igång och kört ett pass varje dag vilket till stor del är min sambos förtjänst, tack för det :) Även om det kan vara segt och det känns lättare att lägga sig i soffan, så känns den där soffplatsen tusen gånger bättre efter ett träningspass. 


Blir gräsänka i helgen då min älskling åkt iväg på träningsläger. Så varför inte vara lika duktig och ha ett mini träningsläger här på hemmaplan. Köra lite extra hårt i helgen och plocka fram lite träningsvärk, ja så får det bli! Så sätt upp ett mål för helgen, något som gör att du får anstränga dig lite extra, spring en lite längre runda än du brukar eller ät lite nyttigare, du kommer se att du får extra energi av det.


                                - Du kommer inte först om du går i andras fotspår -

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards